close

 

Tonight we are young[年少輕狂之夜]

Glee Cast[歡樂合唱團]  

 

Give me a second, I, I need to get my story straight

 

給我一點時間,讓我把故事說完
My friends are in the bathroom getting higher than the Empire State

 

我的那些死黨們在華麗的包廂
My lover he's waiting for me just across the bar

 

我的愛人等著我走過那吧檯
My seat's been taken by some sunglasses asking bout a scar, and
而且問起放在我那的太陽眼鏡為何有刮痕
I know I gave it to you months ago

 

我記得幾個月前就還給你了
I know you're trying to forget

 

我曉得你試圖裝做不知道
But between the drinks and subtle things

 

但氣氛圍繞在無關緊要的話題
The holes in my apologies, you know

 

你知道我的道歉不夠誠懇
I'm trying hard to take it back
我試著努力把它挽回
So if by the time the bar closes
假設說現在酒吧打烊了
And you feel like falling down

 

而且你快醉倒了
I'll carry you home
我會扶你回家
Tonight

 

今夜
We are young

 

我們年少輕狂

 

So let's set the world on fire

 

所以使整個世界狂熱
We can burn brighter than the sun
我們比太陽還要發光發燙
Tonight

 

今夜
We are young

 

我們年少輕狂
So let's set the world on fire

 

所以使整個世界狂熱
We can burn brighter than the sun
我們比太陽還要發光發燙
Now I know that I'm not all that you got

 

現在我懂得我無法滿足你的要求
I guess that I

 

我想說
I just thought maybe we could find new ways to fall apart
我只是想說也許我們能有更好的方式分開
But our friends are back

 

但是我們的朋友們回來了
So let's raise a cup

 

於是舉杯慶祝
'Cause I found someone to carry me home
因為我找到人可以扶我回家
Tonight

 

今夜
We are young

 

我們年少輕狂
So let's set the world on fire

 

所以使整個世界狂熱
We can burn brighter than the sun
我們比太陽還要發光發燙
Whoa

Tonight

 

今夜
We are young

 

我們年少輕狂
So let's set the world on fire

 

所以使整個世界狂熱
We can burn brighter than the sun

 

我們比太陽還要發光發燙
Carry me home tonight (Nananananana)

 

今晚扶我回家
Just carry me home tonight (Nananananana)

 

今晚就扶我回家
Carry me home tonight (Nananananana)

 

今晚扶我回家
Just carry me home tonight (Nananananana)
今晚就扶我回家
The world is on my side

 

我需要的一切就在我身旁
I have no reason to run

 

我沒有必要出去尋找
So will someone come and carry me home tonight
因此今晚會有人來扶我回家
The angels never arrived

 

這好心人不會直接出現
But I can hear the choir

 

但我能相信他就在你我身邊
So will someone come and carry me home
因此今晚會有人來扶我回家
Tonight

 

今夜
We are young

 

我們年少輕狂
So let's set the world on fire

 

所以使整個世界狂熱
We can burn brighter than the sun
我們比太陽還要發光發燙
So if by the time the bar closes
假設說現在酒吧打烊了
And you feel like falling down

 

而且你快醉倒了
I'll carry you home
我會扶你回家

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Steven shiuan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()