Hey, soul sister[嘿,傲嬌妹]   歌手樂團:Train

 

Hey, hey, hey! 
嘿,嘿,嘿
Your lipstick stains on the front lobe of my left side brains 
你的口紅唇印留在我深深的腦海裡
I knew I wouldn’t forget you, and so I went and let you blow my mind
我知道我忘不了你,只好讓你來波動我的心

 

Your sweet moonbeam, the smell of you in every single dream I dream
你是甜美的月光,而你獨特的香氣令我魂牽夢縈

 

I knew when we collided, you’re the one I have decided who’s one of my kind
在我們注定的相遇時我就知道你是我一見鍾情的對象

 

 

 

Hey soul sister, ain’t that Mr. Mister on the radio, stereo 
嘿,傲嬌的妹子,音響不就正是在播放先生,你哪位樂團歌曲

 

the way you move ain’t fair, you know! 
你活在自己的世界裡真不公平,好嗎!

 

Hey soul sister, I don’t want to miss a single thing you do, 
嘿,傲嬌妹,我不想錯失你人生中的每件事
Tonight
在今晚
Hey, hey, hey! 
嘿,嘿,嘿
Just in time, I'm so glad you have a one-track mind like me 
正是巧,我真慶幸你跟我都是專心一致的人
You gave my life direction, 
你讓我的人生有了方向
a game show love connection we can’t deny 
無法否認我們像是偶像劇裡編排在一起的戀人
I'm so obsessed, my heart is bound to beat 
我的心是如此著迷,噗通噗通的跳動
right out my untrimmed chest
坦率地獻出我的真誠
I believe in you, like a virgin, you’re Madonna
我信從你的貞節如同聖母瑪麗亞
And I’m always gonna wana blow your mind 
而我總是會想要打開你的心房
Hey soul sister, ain’t that Mr. Mister on the radio, stereo 
嘿,傲嬌的妹子,音響不就正是在播放先生,你哪位樂團歌曲

 

the way you move ain’t fair, you know! 
你活在自己的世界裡真不公平,好嗎!

 

Hey soul sister, I don’t want to miss a single thing you do, 
嘿,傲嬌妹,我不想錯失你人生中的每件事
Tonight
在今晚
The way you can cut a rug
你競歌熱舞的姿態
watching you is the only drug I need 
看著你是我唯一所需的解藥
You are so gangsta, I’m so thug 
你表情耍狠,我表情裝兇
You’re the only one I’m dreaming of 
你是我朝思暮想的人
You see, I can be myself now finally 
你瞧,我終於能作回我自己
In fact there’s nothing I can’t be 
事實上,沒有什麼事是我辦不到的
I want the world to see you be with me 
我要讓全世界看到我們在一起
Hey soul sister, ain’t that Mr. Mister on the radio, stereo 
嘿,傲嬌的妹子,音響不就正是在播放先生,你哪位樂團歌曲

 

the way you move ain’t fair, you know! 
你活在自己的世界裡真不公平,好嗎!

 

Hey soul sister, I don’t want to miss a single thing you do, 
嘿,傲嬌妹,我不想錯失你人生中的每件事
Tonight
在今晚
Hey, Hey hey! 
嘿,嘿,嘿

 

Hey, Hey hey! Tonight 
嘿,嘿,嘿,在今晚

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Steven shiuan 的頭像
    Steven shiuan

    Steven shiuan

    Steven shiuan 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()